11 Ekim 2011 Salı

Rihanna'dan yeni albüm; "Talk That Talk"

Uzun zaman sonra tekrar bir blog girişi yapabiliyorum! Ve yazacağım ilk şeyin heyecan vermemesi mümkün değil!
Rihanna'nın yeni bir albümünün satışa çıkarılacağı, yapım aşamasında olduğu, hayranlarıyla buluşmayı beklediği türünde her haberle heyecanlanan biri olduğum bir gerçek. Bu aralar "yeni bir şeyler dinleyebilsem" diye iç geçirirken bu haberi almak benim için mükemmel oldu!
Rihanna'nın yeni ve 6.stüdyo albümü "Talk That Talk", 21 Kasım'da satışa sunulacak. Ve ilk single "We Found Love" yayınlandı. Dün gece heyecanla ilk kez dinlemek için indirip mp3 çalarıma attım şarkıyı ve dinler dinlemez sevdim. Hatta itiraf etmek gerekirse bugün dinlediğim tek şey oldu ve sanırım 3-4 saat kadar dinledim.



Eminim albümün geri kalan şarkıları da en az "We Found Love" kadar iyi olacaktır.

Geri sayım için 40'tan başlayabiliriz. Şimdiden hoşgeldin "Talk That Talk". Loud'dan sonra ara çok açılmadan piyasaya bir albüm daha sürülecek olması süper oldu.

Son olarak sizi "We Found Love" ile tanıştırma görevimi yerine getirerek çekiliyorum huzurlarınızdan.


Yakın zamanda tekrar görüşmek üzere.

Hiç yorum yok: