24 Mart 2013 Pazar

Bir Sempozyumun Ardından...

İlk defa bir yazdığım da isim vererek hitap edeceğim üyeleri bulunan bir ekibe gitsin.

Bu yılın en güzel, güzel çünkü yorucu, yorulduk çünkü güzel, günlerinden biri dün oldu. Bir sürü fotoğraf ve kısa cümlelerle anlatılacak ufak anılarla, 23 Mart 2013 (bakın sayılar bile uyumlu) muhtemelen hepimizin aklında kalacak.

Tabi ki herkesin aklında kalanlar farklı. Bir de benim açımdan görün kendinizi!

Bütün gün oturdum ama muhtemelen 2 yıldan fazladır faal olan Gençlik Meclisinin Twitter hesabında koskoca 2 yılda toplam 900 kadar tweet atılmışken, sadece dün sempozyumda olanları birebir iletmek için yaklaşık 100 tweet atıldı. RT leri sayacak halim yok da, tabir-i caizse "yardırdım" gençler.

Ben bilgisayar başında tweet atmakla meşgulken...

Erarslan bir ara kaybolunca aldığım yalan yanlış bilgilere göre gözüyle ilgili bir problem üstüne gitti diye kendisine katkıları için teşekkür etmem üstüne "amma kirli bilgi gelmiş yaa" dediğinde "ben de diyorum ya, ölen olsa bilirdik" deyişim,

Sayın saygıdeğer respectful Mailmail'in gelmeyen moderatör üzerine kırk yıllık moderatör gibi en süre ve konuşmacı sıkıntısı olan oturumu yönetişi,


İki dili birden bilmesi üzerine bize Watsap'tan "arkadaşlar bu tercüman iyi tercüme edemiyor yaa" dediğinde "hadi git o zaman sen geç yerine" önerisi üstüne "yok ama ayıp olur" diyen Subuh,

Bana KİNG unvanı verip ciddi ciddi takacak taç bulup, akşam yemek için otobüse doluştuğumuzda "yaa inanmıyorum yaa tacı okulda unuttum" diyen Dindarol, (ben mutlu olayım diye asılsız iddialarda bulunmuş olma ihtimali her zaman mevcut)


Herkesin kendisini uyumamak için zor tuttuğu evrelerde kendini zor tutmamayı tercih eden İKibar, (artık böyle anılacak)


 İkinci oturumdan en karizmatik tercüman-konuşmacı pozu,


En akıcı ve bilgilendirici oturumdan eksiksiz konuşmacı kadrosu,


Raportörlüğünün bir kısmını yanımda yapan ve bu yüzden en olmadık yerde konuşmam üzerine "bak senin yüzünden ne dediğini kaçırdım" gibi bir SUÇLAMAda bulunan Altınbaş,

Erasmus'a gitmeden önce veda etmek için uğrayan ve yoldayken bize "hey ben gidiyorum" temalı bu eseriyle Watsap'tan ulaşan Nalçacı,


Bütün bu etkinliğe önderlik eden ama elimdeki onca fotoğraf içinde adam gibi fotoğrafını bulamadığım Sn. Duman, 

Talebim üzerine dünyanın en kısa süreli sosyal medya asistanlığını yapan Kapçak, (sadece birkaç dakika sürdü)

Bu organizasyonda bile başkanlığını konuşturmuş olan Sn.Baran,


Yeri geldiğinde çılgın manevralarda bulunan nur yüzlü şoför amcamız,
(Umarım bu fotoğraf için hareket halindeyken poz vermemiştir)


Sempozyum sona erdiğinde "programımız sona ermiştir..." gibi bir kapanış tweeti atma derdindeyken "heey, heey, sempozyum bitti bittiiiii" deyip elini havada "sen daha naaabıyon" anlamında döndüre döndüre sallayan Böhürler,

Komisyona gelir gelmez arkadaş bellediğim Özyurt ile oturabilme şerefine nail olduğum, muhtemelen akşamın en hoş masası,
(tabi hepiniz hoştunuz da, biz daha mı iyiydik, ne?)


Görevli toplantısında "neden bu okulu tercih ettin?" sorum üzerine "okulun sitesinde "Neden Şehir?" bölümüne gir, oradaki videoda bunu anlattım, onu izle" diyen ve CİDDİ CİDDİ bana karşımda hal-i hazırda bulunmasına rağmen bir özet bile geçmeyen Amri,


Watsap'taki muhabbetin yüzde yaklaşık otuzunu onca insanın içinde tek başına yürüten, ayrıca sempozyumda gördüğüm bütün topuklu ayakkabı giyen hatun arkadaşlarımıza inat, gayet de yüksek bir topukluyla, spor ayakkabı giymiş kadar normal yürüyen, sunuculuk işini de kıvıran Sn. Matur,

Son olarak da bunları yazmak için olduğu gibi dün bütün gün tweet atarken HİÇ HABERİM YOKKEN sayesinde şu fotoğrafı edindiğim Sn.Kaplan...


...aklımın köşesinde öylece bir yer etti.

İyi ki üşenmeyip görevli ekibe dahil olmuşum dedim buradaki herkes ve adına görsel paylaşamadığım, kamera arkasındaki insanlar sayesinde.
Size teşekkür etmek benim işim olmazdı eğer böyle bir gün geçirmeme vesile olmasaydınız.

Ya ben iyi ki gelmişim ya buraya!

Alın size hep beraber olduğumuz bir kareyle veda edeyim.
Sanki görmeyenleriniz varmış gibi.


Hepiniz tekrar tekrar sağolun, var olun.

Hiç yorum yok: